O značce Oliver Goldsmith

Philip Oliver Goldsmith založil značku OG již v roce 1926, kdy byly brýle vnímány pouze jako zdravotní pomůcka. Novým designem a použitím kvalitních materiálů vytvořili z této potřeby spíše módní doplněk. V roce 1935 byla jejich první kolekce ručně vyráběných brýlí vyprodána za týden.
Největší popularitu však tato značka získala v roce 1966, kdy se syn zakladatele, Charles Goldsmith, spojil s Hubertem de Givenchy a společně vytvořili ikonický image Audrey Hepburn ve filmu Jak ukrást Venuši.  Tím se výrázné oboručky Oliver Goldsmith dostaly do popředí luxusní módy.
Postupně se jeho brýle začaly objevovat na titulních stránkách časopisů i na přehlídkových molech. Nosit je začali i nejvýznamnější celebrity své doby. Mezi jeho nejvěrnější zákazníky patřili již zmíněná Audrey Hepburn, Sophia Loren, Michael Cain, Grace Kelly a mnoho dalších. Goldsmith také navrhl a vyrobil brýle pro Johna Lennona, takzvané lenonky.
Tato značka byla velice úspěšná až do poloviny 80. let, kdy se rodinný podnik uzavřel.
O dvacet let později v roce 2005 se pravnučka Olivera Goldsmitha rozhodla značku obnovit a vrátit jí její slávu. Claire Goldsmith dostala firmu opět na vrchol. Ručně vyráběné obroučky se staly oblíbenými i mezi dnešními celebritami, jako je například Robbie William, Kylie Minogue, Kate Moss, Robert Downey Jr. nebo Lady Gaga, ale také mezi členy královské rodiny.
Přijďte si vyzkoušet tyto originální výrazné brýle, vytvořené pro originální výrazné osobnosti!